ایزابل چیست؟

شرکت ایزابل در سال ۲۰۱۷ تمامی امتیاز شرکت پالوسانتو که سازنده الستیکس بود را خریداری نموده و از آن به بعد با اضافه نمودن چند بخش کاربردی و البته بهبود هایی که در بخش امنیت از طریق اضافه نمودن چند ماژول ارائه نمود، الستیکس را با نام تجاری ایزابل به بازار عرضه کرد.

ایزابل را شاید بتوان محبوب ترین و پرکاربردترین محیط گرافیکی برای استریسک دانست.

مهم ترین مزیت ایزابل در مقایسه با دیگر ایزو ها را می توان رایگان بودن تمامی بخش های آن، محیط کاربری آسان و البته به روز رسانی مداوم آن برای پایداری و امنیت مرکز تلفن دانست.

ایزابل در واقع همان الستیکس است که از نظر ظاهری و اضافه شدن چند نرم افزار دیگر تغییراتی داشته است و کسانی که از محیط گرافیکی الستیکس استفاده می کنند می توانند به راحتی از این میحط نیز برای مرکز تلفن خود استفاده کنند.

نصب ایزابل و بررسی نکات آن

یکی از بهترین برنامه هایی که شما میتوانید با استفاده از آن امکانات کامل VoIP را روی شبکه خود پیاده سازی کنید، نرم افزار ایزابل می باشد. این نرم افزار یکی از قدیمی ترین و کاربردی ترین نرم افزار های VoIP به شمار می رود. نرم افزار ایزابل در واقع ادامه پروژه منبع باز الستیکس است که در سال ۲۰۱۵ متوقف شد. این نرم افزار که یکی از بهترین نرم افزار های VoIP بود، خود مجموعه ای از چندین ابزار و برنامه حرفه ای برای کنترل تماس و سایر دسترسی های مدیریتی بود که همه آن ها یکجا در ایزابل نمود پیدا کرده است.

نصب ایزابل کار ساده ای است، اما ممکن است پیچیدگی هایی را با خود به همراه داشته باشد. در ادامه آموزشی ارائه خواهد شد که شما میتوانید با استفاده از آن نصب ایزابل را در هفت گام منسجم دنبال کرده و به ویژگی های این برنامه به صورت کامل دسترسی داشته باشید.