loading...
سیه چشم
علی عارف نیا بازدید : 62 شنبه 08 مرداد 1401 نظرات (0)
طراحی سایت شیراز

طراحی سایت شیراز

با سلام خدمت شما همراهان سایت مهراکت از این که مارو دنبال میکنید سپاسگذارم وامیدوارم از پست طراحی سایت شیراز لذت ببرید.

شیراز، برای همه ایرانی ها یاد آور عطر خوش بهار نارنج است در زیباترین باغ های ایرانی و عالی ترین مضامین و حکمت ها در آرامگاه شعر و ادب فارسی. شیراز شهر عشق است و باید به پای دل به آنجا سفر کرد.گواه هنر طراحی و توانایی بالا و سابقه تجارب تیم فنی ما در اجرای پروژه‌های زیبا ، افتخار می‌کنیم که بتوانیم به هموطنان عزیز شیرازی خدمتی ارائه کنیم .

طراحی سایت چیست؟

وب دیزاین Web-Design به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع‌رسانی، معرفی شرکت و ارائه محصولات آن گفته می‌شود.طراحی وب‌ سایت یک پروسه است که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است

اگر بخواهیم با یک مثال توضیح دهیم باید بگوییم که طراحی وب مانند طراحی داخلی ساختمان است هر چقدر که طراحی داخلی یک ساختمان بهتر و چشم‌گیر تر باشد افراد بیشتری را به خود جذب می‌کند.

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت شیراز

اگر بخواهیم با یک مثال توضیح دهیم باید بگوییم که طراحی وب مانند طراحی داخلی ساختمان است هر چقدر که طراحی د

چرا طراحی سایت شیراز؟

اگر کسب و کار شما محلی باشد، به این معنا که فقط در سطح شهر شیراز، به مخاطبین و مشتریان خود سرویس می‌دهید، اصطلاحا سئوی شما، سئوی محلی خواهد بود. به این معنا که تمام کلیدواژه‌های شما به کلمه «شیراز» ختم خواهند شد که در این صورت رقابت‌های سئو به مراتب آسانتر و کسب رتبه بالا در گوگل پایدارتر خواهد شد. اما اگر کسب و کار شما، ملی یا حتی بین‌المللی باشد، برای کسب رتبه بالا در کلیدواژه‌های مرتبط با عرصه کاری خود در گوگل، لازم است تولید محتوای با کیفیت داشته باشید. در هر دو صورت زیرساخت فنی سئو، باید در طراحی سایت شیراز شما، لحاظ شده باشد.

وظایف طراح سایت چیست؟

وظایف یک طراح سایت به این بستگی دارد که مسئولیت طراحی و ساخت کدام قسمت سایت را بر عهده دارد. برای راه‌اندازی یک سایت حرفه‌ای، به دو تیم یا دو شخص نیاز است. یک تیم برای طراحی شکل و ظاهر سایت و یک تیم برای طراحی کدهای سرور و کدهایی که برای کاربران قابل دیدن نیستند.

back end front end

تیم back end و تیم front end

 

چرا شما به یک وب سایت حرفه ای و عالی نیاز دارید؟

تمام رقبای شما وب سایت دارند:

 امروزه با پیشرفت تکنولوژی تقریبا تمام کسب و کارها وب سایت دارند و حتی بسیاری از آنها محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین می فروشند. بنابراین برای اینکه از رقبای خود عقب نمانید ، اگر تا به حال به فکر داشتن یک وب سایت عالی برای کسب وکارخود و فروش آنلاین محصولات و خدمات خود نبودید، بیشتر از این فرصت را از دست ندهید و ار همین امروز وب سایت کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

مختص شما:  بهترین شرکت طراحی سایت

با داشتن سایت برای کسب و کار خود اعتماد ایجاد کنید

امروزه اکثر افراد به ابنترنت دسترسی دارند و برای دسترسی به نیازهای خود به جای مراجعه حضوری، در اینترنت جستجو میکنند و نیازهای خود را به صورت آنلاین برطرف میکنند بنابراین مردم انتظار دارند کسب و کارهایی که در کار خود جدی هستند یک وب سایت شخصی برای خود داشته باشند زیرا با توجه به گسترش حوزه دیجیتال مارکتینگ ، مهم ترین مسئله برای افزایش مشتری جلب اعتماد است و این اعتماد بدون داشتن یک وب سایت خوب امکان پذیر نیست زیرا در ذهن مخاطب سوالاتی پیش می آید که اگر این شرکت حرفه ای و قانونی است چرا در دنیای وب، هیچ اطلاعاتی از آن به ثبت نرسیده است؟

در حقیقت آدرس سایت شما در دنیای وب امروزی همانند آدرس محل کسب و کار شما میباشد بنابراین بدون داشتن آدرس معتبر، مشتریان به شما اعتماد نخواهند کرد و به سراغ رقیبان شما در شیراز که در دنیای وب آدرس خود را به ثبت رسانده اند و نمونه کارها و خدمات خود را به مشتری ارائه میکنند میروند حتی اگر خدمات شما بهتر باشد.

همیشه در دسترس هستید و محدودیت زمانی و مکانی ندارید

یکی از مهم ترین و پرهزینه ترین مسائل در کسب و کار، پشتیبانی است زیرا با توجه به دنیای پر رقابت امروز، اگر نتوانید به مشتریان خود پشتیانی مناسبی ارائه کنید قطعا از دایره مشتریان شما خارج خواهند شد بنابراین با داشتن یک سایت شما میتوایند ساعات کار خود را به 7 روز در هفته و 24 ساعت در روز افزایش دهید.

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت شیراز

راهی ارزان برای دیده شدن و صرفه جویی در هزینه ها دارید

شما میتوانید با هزینه ای به مراتب کمتر، سایت خود را در شیراز راه اندازی کنید و برای جذب مخاطب هم به تبلیغات پر خرج احتیاجی ندارید کافی است محتوای باکیفیت در سایت خود تولید کنید تا بتوانید کاربران را از طریق گوگل به سایت خود جذب کنید

مختص شما:  طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای

تبلیغی هست برای دیده شدن

با داشتن سایت شما بخشی از تبلیغات خود را به مشتریان خود میسپارید و آنها اگر از خدمات شما راضی باشند به راحتی میتوانند سایت شما را برای دوستان خود ارسال کنند و شفاف بودن تمامی خدمات شما در سایتتان بهترین تبلیغ برای شما محسوب میشود.

داشتن یک سایت انگیزه زیادی برای مراجعه حضوری مشتریان ایجاد میکند

اگر شما صاحب یک کسب و کار در شیراز هستید داشتن یک سایت همانند داشتن یک ویترین مجازی برای شما عمل خواهد کرد.  به لطف محبوبیت تحقیق قبل از خرید و دیدن ویترین های مجازی، اگر وب سایتی جامع و کامل از اطلاعات مروبط به خدمات خود ارائه کرده باشید قطعا میتوانید هموطنان شیرازی یا حتی دیگر نقاط کشور را به شرکت یا فروشگاه خود جذب کنید و درآمد خود را چندین برابر کنید

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت شیراز

با مشتریان خود در تعامل هستید و میتوانید اطلاعات آنها را برای اطلاع رسانی جمع آوری کنید

زمانی که شما اطلاعات کاربران را داشته باشید راهی برای برقراری ارتباط برای اطلاع رسانی و امکانات جدید خود و همچنین ترغیب آنها برای استفاده از محصولات و خدمات خود دارید زیرا اگر مشتریان شما از از خدمات شما استفاده کنند چندین روز بعد شما فراموش خواهید شد یا حتی اگر از سایت شما بازدید کرده و به جواب سوال خود برسند ممکن است دیگر به سراغ وب سایت شما نیایند اما اگر شما اطلاعات آنها داشته باشید میتوانید با دادن پیشنهاد و امتیاز خوب، خودتان را برای مشتریان یادآوری کنید.

میتوانید روابط های جدید برای کسب و کارتان ایجاد کنید

اگر شما یک سایت خوب در حوزه تخصصی خود در شیراز داشته باشید احتمال همکاری شما با دیگر همکارانتان و افرادی که نیازمند تخصص شما می باشند چندین برابر خواهد شد زیرا همانطور که گفته شد امروزه افراد برای پیدا کردن نیازهای خود به سراغ دنیای آنلاین میروند بنابراین اگر شما سایتی با محتوای خوب داشته باشید میتوانید در موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید و روابط جدیدی برای افزاریش درامد خود با دیگر افراد یا حتی شرکت ها و دفترهای بزرگتر ایجاد کنید.

صدایی جذاب برای کسب و کارتان دارید

با داشتن یک وب سایت شما میتوانید هر آنچه که میخواهید مخاطبتان در ارتباط با شما بدانند را در، نام کسب و کارتان دات کام به آنها بگویید. شما میتوانید در ارتباط با کسب و کارتان برای مخاطبین توضیح دهید و حتی با آموزش به آنها و مقالات آموزنده در سایت تان به مخاطبین خود حس اعتماد دهید و حرفه ای بودن خود را به آنها ثابت کنید.

مختص شما:  تعرفه طراحی سایت شرکتی

اگر شما در حوزه تخصصی خود وارد فاز آموزشی برای کاربران و مشتریان خود شوید از نظر گوگل شما یک سایت مرجع خواهید بود و رتبه نخست گوگل از آن شماست که همین مسئله باعث افزایش مخاطب ? افزایش مشتری ? افزایش درآمد ? و در نهایت برند شدن، میشود.

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت شیراز

درامد خود را چندین برابر میکنید

مهم ترین فایده ی ایجاد سایت، سوداوری و جذب مشتریان و درامد بیشتر برای شماست. امروزه کسب و کارهای زیادی هستند که فقط از طریق سایت درامد زایی میکنند
و بسیار موفق هستند بنابرابراین نمیتوان میزان اهمیت سایت در کسب درامد را نادیده گرفت.

بازار کار طراحان وبسایت در شهر شیراز چگونه است ؟

امروزه با گسترش کسب و کار های اینترنتی و سوق تمامی این کسب و کار ها به سمت تجارت الکترونیک و
انلاین کردن کسب و کارشون بازار کار برای طراحان سایت هموار تر شده است .
شور شوق کسب و کار ها به سمت انلاین کردن کارشون باعث  شده افراد زیادی به فکر اموزش طراحی سایت بیفتند.

با وجود این بستر مناسب برای طراحی سایت با یک اموزش دقیق  وکامل میتوانید سهم خوبی از پروژه های طراحی سایت را نصیب خود کنید .

استان فارس و شهر شیراز یکی از مناطقی است که کسب و کار هاشون اقبالی خوبی را به انلاین کردن کارشون داشته و دارند . سالانه صد ها کسب و کار جدید در این شهر و استان ایجاد میشود . هر کدام از این کسب و کار ها میتواند یک مشتری خوب برای شما باشد.

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت شیراز

سخن آخر

ما انسان‌ها زیبایی و نظم را دوست داریم. یک وب سایت جذاب، تاثیری فوق‌العاده‌ بر روی مخاطب شما خواهد گذاشت. اگر استفاده از وب سایت شما راحت نباشد، حتی یک طراحی بصری فوق‌العاده هم کمک چندانی به شما نخواهد کرد. وب سایت شما باید هویت داشته باشد. طراحی سایت شما باید نشان دهد که کسب و کارتان چه باورها و ارزش‌هایی دارد.

 

آدرس: شیراز – ملاصدرا – خیابان اردیبهشت غربی – ساختمان 65

تلفن: 09036902588

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 363
  • بازدید سال : 3,074
  • بازدید کلی : 8,668